Loading...

Branding

//Branding
Branding2016-10-21T09:47:04+00:00

Project Brief

Uw bedrijf, wat is dat eigenlijk precies? Hoe zou u het omschrijven? Welke kleuren ziet u dan voor u? Welk lettertype? Hoe ziet uw briefpapier eruit? En uw visitekaarten? Welk gevoel krijgt u erbij?

Uw presentatie naar uw klanten en relaties toe, namelijk, uw huisstijl is “het visitekaartje van uw bedrijf”, dat is uw zakelijke identiteit, als u er al even bij stilstaat, beseft u pas, hoe belangrijk dat is voor u en uw bedrijf, en niet te vergeten uw klanten.

Visual A

Visual B

Conceptual Design Voorbeelden

Benodigde skills

Om een solide identiteit te ontwikkelen, zijn er veel dingen die erbij komen kijken, kleuren, lettertypes, briefpapier, visitekaarten, cd hoesjes, flyers, folders, uw website. Het punt is dat alles moet kloppen, alles moet ook bij elkaar passen, en niet met elkaar vloeken, het zijn immers de kleine details die het uiteindelijke waarden bepalen. Het vergt dan ook bepaalde skills, ervaring en intuitie om dit allemaal perfect op elkaar aan te sluiten en te laten passen.

Project Planning 98%
Grafisch Design 92%
Branding 96%
Multimedia 98%

Concept Planning

Elk concept wordt geboren in vorm van een gedachte, met de wilskracht en behulp van stipte planning, materialiseert een concept zich tot een creatie, net als een rups, die een vlinder wordt.

Schetsen & Revisies

Mijlpalen zijn zeer belangrijk, dit zijn de punten waarop u altijd kunt terugvallen, dit maakt het ook mogelijk om in een later stadium nog altijd te kunnen terugvallen op een eerder ontwerp, of gedeeltes hiervan her(gebruiken), het is ook raadzaam om dit structureel mee te nemen in uw werkwijze en projecten.

Oplevering

Oplevering, dat is waar het allemaal om draait, en hier gaan onze harten altijd sneller van kloppen, wie houdt er nou niet van om door middel van kwalitatief hoogstande diensten of producten af te leveren, een tevreden klant te winnen, en te behouden?.

Sterke Brands

Sterke Brands, zijn sterk, door de manier hoe ze zichzelf presenteren, hier hebben ze namelijk goed en lang over nagedacht, zoals al eerder gezegd, het volledige “Brand Experience” is een zeer beerde audiovisuele sfeerbeleving, met heel veel verschillende elementen en componenten, als met hier nou slim mee omgaat, en hierop inspeelt, dan kan de “zen” van branding worden bereikt, de “Brand Excellence”.

Uitstekende resultaten

Het zal ongetwijfeld ook wat kosten, tijd, moeite, geld, maar wat u ervoor terugkrijgt, is zoveel meer, u krijgt een concept van beleving waar klanten en relaties zich aan kunnen identificeren en waar ze zich aan kunnen binden, wat is nou mooier, dan oprechte klantbinding met het imago van uw Brand? Hierdoor zal uw brand ook beter worden herinnerd en onthouden, en naar gerefereerd. Pluk vandaag nog de resultaten van uw identiteit.

We brengen uw ideen tot leven!

Door creatieve ideeën, innovatie en vastberadenheid.

Laten we van start gaan!
Skip to toolbar